Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
nieokreślona
(2)
Placówka
Niegowa - Wypożyczalnia
(2)
Autor
Altkorn Jerzy
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Marketing
(2)
Promocja handlowa
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zarządzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu : praca zbiorowa / redakcja Jerzy Altkorn. - Wydanie 3 zmienione i poszerzerzone. - Kraków : Instytut Marketingu, 2000. - 436 stron : rysunki, wykresy ; 21 cm.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niegowa - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Niegowa - Wypożyczalnia
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 33 [Wypożyczalnia] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej